ایمپلنت دندان الکترومغناطیسی مگدنت با سنسور فعال پیشگیری عفونت دندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 40
:: بازدید ماه : 102
:: بازدید سال : 914
:: بازدید کلی : 3987

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ایمپلنت دندان الکترومغناطیسی مگدنت با سنسور فعال پیشگیری عفونت دندان
دو شنبه 17 تير 1398 ساعت 19:57 | بازدید : 87 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

ایمپلنت دندان به روش مگدنت (Magdent)

Magdent ، فرم جدیدی از درمان ایمپلنت که از فرستنده های الکترومغناطیسی برای سرعت بخشیدن به فرآیند استفاده می کند. کاشت دندان ایمپلنت شده به صورت سنتی، در طی پروسه 9 ماهه طول می کشد، تا ایمپلنت به بهبودی کامل برسد، اما با روش جدید ایمپلنت دندان مگ دنت، که این مدت زمان می تواند تا 70 درصد کاهش یابد. این درمان قبلا برای استفاده در اتحادیه اروپا مورد تایید قرار گرفته و دندانپزشکان انگلستان در ابتدای سال 2017 به آن دسترسی داشته اند.

چگونگی کاربرد ایمپلنت دندان مگدنت

متخصصین دندانپزشکی با استفاده از فرستنده های الکترومغناطیسی، که در انتهای ایمپلنت نصب می شود درمان را توسعه می دهند. دستگاه ایمپلنت را قادر می کنند تا خیلی سریع منجر به تحریک رشد استخوان و تسریع در روند بهبودی شود.

Magdent   ادعا می کند، که این سیستم به ویژه برای بیمارانی که در معرض خطر پوکی استخوان و یا پیشگیری از سرطان قرار دارند بسیار مفید است.

ایمپلنت دندان الکترومغناطیسی

 

مدیر شرکت مگدنت اظهار می کند:

بسیاری از شرکت ها سعی در کاهش زمان درمان با تغییر شکل پیچ دارند، اما پیشرفت ها جزئی بوده است چندان موفقیت آمیز نبوده است. این سیستم جدید، با تحریک رشد استخوان، روند بهبودی را هدف قرار داده، طیف گسترده ای از بیماران را برای کاشت ایمپلنت و کاهش زمان بهبودی درمان را جذب کرده است.

درمان ایمپلنت دندان به روش الکترومغناطیس جهت پیشگیری از عفونت دندان

استفاده از تکنولوژی الکترومغناطیسی برای کسانی که عجله می کنند برای لذت بردن از لبخند جدیدشان مفید نیست. این یک ابزار مؤثر برای پیشگیری یا درمان پریمایپنتیت است. عفونتی که می تواند بلافاصله بعد از قرار دادن ایمپلنت ها ایجاد شود. انتظار می رود هزینه درمان حدود 50 پوند در هر دندان بیشتر از هزینه های ایمپلنت سنتی می باشد.

علت طولانی بودن روند ادغام ایمپلنت در استخوان

بازار ایمپلنت های دندانی بسیار گسترده و فراگیر می باشد. با این حال، روند ادغام ایمپلنت در استخوان ممکن است طولانی و در بعضی موارد ناموفق باشد به علت ضخامت پایین استخوان و کم بودن توده استخوانی،

فناوری دنداپزشکی Magdent  جهت ادغام و رشد سریع استخوان

 راه اندازی فناوری پزشکی به نام Magdent  ایمپلنت الکترومغناطیسی دندان برای حل مشکلات کاشت ایمپلنت دندان است. دستگاه الکترومغناطیس مینیاتور (MED) شامل یک کلاه باطری محور است که در بالای پست ایمپلنت دندان قرار می گیرد و انرژی الکترومغناطیسی پالس را منتشر می کند، که امکان ادغام سریع تر استخوان و تقویت استخوان های اطراف را فراهم می کند.

Magdent  به تازگی اعلام کرده است؛

 که با مبلغ 800000 دلار بودجه شروع به کار کرده است. تا بیشتر برای توسعه و به دست آوردن مجوزهای نظارتی برای تکنولوژی ایمپلنت الکترومغناطیسی جدید خود استفاده بکند. اگر چه میدانهای الکترومغناطیسی پالس قبلا نشان داده است که بازسازی استخوان را افزایش می دهد و جریان خون و اکسیژن سازی بافت را بهبود می بخشد، تکنولوژی Magdent برای این میدان منحصر به فرد است.

 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: